وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است
وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است

اعضای تیم

گفتم بچه ها ی تیم خیلی متواضع هستند گفتم بزا من بگم

1-عطا مرادی

2-کیانا افضلی

3-ارش گل محمدی نقشه

4-فاطمه قشلاق پور

5-محمد جواد شریعت زاده که البته ارادت داریم(پارتی بازیییییییییییی)

ایشالا همشون موفق باشن و طلا بگیرن:))))

نظرات 6 + ارسال نظر
تارا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

آفرین به خصوص دخترا!

! دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

ایران امسال تیم مهمان نداره؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

این نتیجه ی نهاییه؟ ؟ چون تو سایت باشگاه چیزی رو اعلام نکرده . من از یکی از بچه ها پرسیدم گفت هنوز نمره ی کامل امتحانا نیومده.
راستی مرحله 2 سوال ناجورم میاد؟؟؟

عطا سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

ما همه با همیم و 10 نفره میریم افتخار کسب کنیم این امتحانا فرمالیتس.

zizoo پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

یعنی تیم ب هم میره؟

ُسیـن جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ق.ظ

تیم داغ رو من لایک میکنم حتـی :د
همه تون تبریک :) موفق باشیـن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد