وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است
وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است

به امتحان نهایی بپردازید !!!!!!!!!

تمامی دوستانی که مرحله 2 رو دادن الان بهتره به جای کل کل کردن و نمره پرسیدن ، سرشون تو کار خودشون باشه . هیچ کسی از این کارا تا حالا سودی نصیبش نشده !

از من می شنوید بی خیال هر چی المپیاد و نمره اس بشید و دقیقا ، تاکید می کنم دقیقا فک کنید که قبول نمی شید ! برید امتحان نهایی ها تون رو بخونید دیگه !!! مهمه ها ... از ما گفتن بود . خود دانید...

نظرات 54 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

آقای گل محمدی حرف شما منطقیه و من اگه می تونستم(که نمی تونم) بهش عمل می کردم؛ اما مطمئن باشید که هر کس دیگه ای هم جای ما بود نمی تونست یه مدت فکر المپیاد رو کلا از سرش بیرون کنه و بشینه با خیال راحت واسه نهایی بخونه ؛حداقل من هر کاری کردم نتونستم.
در کل می خواستم بگم به نظر من این نگرانی ها و کل کل های ما اصلا غیر عادی و غیر متعارف نیستن و ایرادی بهشون وارد نیست و با کمال احترام باید بگم که حرفتون رو قبول ندارم.
البته باید این رو هم بگم که ما هم نباید افراط کنیم.

0o0 شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

دومیا چی کار کنن ؟
به دومیا یه برنامه بدین !!

شما مگه امتحان ندارید ؟
بشین درس بخون دیگه !!!

ولی یه توصیه به همه حتی سومی ها نجوم رو رها نکنیدکه یادتون بره و اگه مرحله2 قبول شدید درس ها رو از اول بخونید .

سلام بکس شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

من که با حرف ارش خیلی مخلفم.مگه المپیاد با این همه سوالای قشنگ و دوستای خوب را می شه فراموش کرد

تو فراموش نکن
بعدش نمره امتحان نهاییت هم فراموش نشدنی میشه

تارا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

من نفهمیدم آخر اگه قراره بخونیم مثلا چیز جدید بخونیم یا دوره کنیم؟اگه قرارم نیس بخونیم که هیچی!

M4-CT دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

to khodeto narahat nakon,beshin darseto bekhun

unblessed سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

khoda ro shokr ba in gandi ke zadam na tu olamiad pass misham na tu dini

;) چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

tara khanum shoma bechasb in chand vaghte SELECTION RULES o beband, amade shi vase tala 1

.... چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

لایک به ;)

صولتیان چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

بای چی پیغام من پاک شده؟
میتونید خودتون از باشگاه بپرسید.
براتون متاسفم

صولتیان چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

مهری سویزی:در مرحله دو امسال نمره برای غلط محاسباتی کسر نخواهد شد

*** چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

akhe mage mishe!?!? :O

mpouria پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

aghaye *** be nafe shoma shod ya na ?

*** پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

B naf budan yejurayi nesbie inja! Kesayi k tu azmun hich eshtebahe mohasebati nadashte bashan fk konam kheili kam bashan! Vali khob yeki momkene 3 ta soalesho eshtebah dashte bashe yeki 4ta ... Man khodam ye soalam eshtebah mohasebati daram, va fk konam kasayi k bishtar az man eshtebah dashte bashan bishtaran! Pas ehtemalan b zararame! Va bishtar b Nafe kasayi k ziad eshtebah daran, va kasayi k kamtarin eshtebah mohasebati ro daran kheili b zarareshune!!

صولتیان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

tu har shahr ye moddati tul keshid ta masaleye machin hesab hal beshe,va daneshamuza ye modati az vaghteshuno gozashtane sare bahs kardan ba masule jalase hamintor tamarkozeshunam az dast raft harja zudtar ejaze dadan feshar ruye daneshpazhoh va dar natije eshtebahatesh kamtar bude,pas inke be nazaret bara bazia bishtar be nafeshune bayad begam una vaght va tamarkoze bishtario az dast dadan dar natije agar sharayet baraye hame yeksan bud nomreye una ba ehtemale balayi bishtar bala miraft,pas tasmim kamelan adelanast

صولتیان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

baraye dustani k shak daran.
26205108
khodeshun tamas begiran az bashgah beporsan,
etehame drughgu budan ham be man nazanan.
masulin weblog ham mitunan in amal ro anjam bedan, va khabar ro az tarafe khodeshun ke baraye hame ghabele estenad tar hast elam konan.

9 پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

dar kol bahaneye khubi shod in mashin heseb!

hahaha پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

با 9 بسیار موافقم

kaf پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

baxe teh k 10 min bi machin hesaab budan in harfo mizanano migan bahane,
age va3 khodeshunam 1 sa@ o 45 min machin hesab nadashtan dashtan alamo adamo tobikh mikardan,
rajebe kafe nomre ham begam ke be nazaram kheili balatar az 25 inast,shayad 10 ta balatar,chon tu shahre ma,ma 15 nafarim ke hame balaye 45 nomre migirim.

!!!!!!!! پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

Chi?! 15 nafar tu ye shahre dg(gheir az Tehran) balaye 45 beshan?!!!! Chera khali mibandi dawshe man! 15 nafar tu shahre shoma balaye 45 beshan k kaf balaye 40 mishe k!! Chon age 15 nafar tu ye shahre dg balaye 45 Shan, kame kam 20 ta ham tu tehran injuri mishan! Pas kamtar khali beband

آرش پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

من از ص.لتیان یه سوالی دارم .
شما فامیلیت واقعا صولاتیانه یا اینکه می خواستی بگب این حرف از طرف آقای صولتیانه(همون که تو باشکاهه)

pm پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

arash nazare khodet chie?! :D

kaf پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

aye monzal nis k baxe tehran hatman bayad az hameja bishtar ghabuli bedan,
baradare man ye salam shahre ma khub male shoma ...
kolle tehranam amaresho gereftam bachehaye allame max 45 an,energya k gand zadan,20-30 an
kase dgiam nemimune,kolle allameham mg chantan?k

48 پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

man kam kam daram b salamate azmun shak mikonam!

sos پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

shak lazeme,hamunjur k parsal soala tu tabrizo bazi jahaye dg lo rafte bud shayad emsalam tu shahre una untori shode

کی گفته سوالا لو رفته بود؟؟ شایعه نکنید الکی!

محمد پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

آقا چرا چرت و پرت می گی؟ امکان ندااااااااااره. از خود آقایون طلا دار می پرسم (لطفا جواب بدین)؛ اصلا مگه میشه توی این آزمون با در نظر گرفتن وقتش و... ۱۵ نفر بالای ۴۵ بشن (اونم از شهرستانایی که تا پارسال روی هم ۱۵ نفر نمی رفتن توی دوره). عزیز من میگم پارسال که سوالا به اون آسونی بود و تازه نمره ها از ۷۰ بود نه۶۰ نفر اول بود که بالا ی ۴۵ شد(دقققت کنید از۷۰). هر کسی که نجوم می خونه میدونه که تنها شهرستانی که می تونه ۱۵ نفر نجومی داشته باشه تبریزه. یعنی اینایی که ۱۵ تاشون این نمره ها رو میگیرن نباید حداقل یکیشون جزء رتبه های برتر مرحله۱ میشد؟؟؟؟؟؟؟
می گم رتبه۳ مرحله۱ و یه سری آدم خفن که میشاسم ماکسیمم ۳۰ یا ۳۵ یا فوق فوقش در بهترین حالت۴۰ میشن.
با توجه به چیزایی که اون بالا نوشتم هر عقل سلیمی می تونه این نتیجه رو بگیره که یا شما(kaf) داری چرت محضضضض می گی یا در غیر این صورت فقط و فقط میشه این نتیجه رو گرفت که آزمون در سلامت کامل برگزار نشده و از دوستان طلا دار درخواست دارم اگه براشون مهمه که عدالت برقرار بشه و هر کسی که زحمت کشیده نتیجه بگیره، چون با اساتید و باشگاه در ارتباطند این موضوع رو مطرح کنند و اگر هم این کار رو نمی کنند به ما بگند که ما خودمون دست به کار بشیم.((افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد))

هر مدرسه ای برای خودش یه مقیاسی برای نمره دادن به خودش داره . مثلا من خودم اگه سوالیو کامل می نوشتم ، برای اطمینان به خودم از 100 ، 80 یا کمتر نمره می دادم(به هر حال سوتی و اشتباه محاسباتی و ... رو باید در نظر گرفت.) همین تفاوت مقیاس باعث میشه که یه سری بگن کف این قدره یه سری بگن نه اون قدره . فعلا بی خیال شید ....!

عرفان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام
اینجا چه خبره!؟!؟!
چرا اینقد الکی با خودتون میجنگید!؟!
فردا یه سری میاید تو دوره 40 یه جو خیلی بد بینتونه. در حالی که دوره 40 حداقل واسه من یکی از بهترین لحظات زندگیم بود.
چرا هی میگید علامه و انرژی و... ؟
به خدا یه سال دیگه میفهمید اینا اصلا مهم نیست و چقدر حرفاتون الکی بوده.
چرا به اقای باقری توهین میکنید؟ به هر حال ایشون از اافراد سابقه دار تو المپیاد نجومه و نتایجه خوبی گرفتن. واقعا توهین کردن به کسی مخصوصا معلمی کاره درستی نیست. البته اگه یه ذره وجدان داشته باشید.
هدف یه سری چیه که میان میگن تقلب کردیم؟ خوب اگه کردی دیگه واسه چی میای میگی؟ که اعصاب بچه ها رو خورد کنی. از کجا معلوم نمیخای یه سریو ناراحت کنی و حواسشون از المپیاد پرت کنی. واقعا واست متاسفم!!
به خدا هیچی جز زحمت خوذتون تاثیری در نتیجتون نداره. نمونش همین خودم. من تودوره تیم کمتر از بچه هایی که الان تیم شدن درس خوندم. با اینکه مشکلاتی بود ولی خوب من چون کمتر خوندم تیم نشدم نه چون دانش اموز علامه بودم. الان ارش- عطا-خانمای کرجی همه از دوستای خوب من هستن و همه به خاطر زحمتشون نتیجه گرفتن نه به خاطر اینکه ماله انرژی-تبریز یا کرج بودن . من حتی الان با خیلی از بچه های دوره ارتباط دارمو باهاشون دوستم و مطمئن باشید اخرش چیزی جز همین دوستیا ارزش نداره.
حالا بیاید این حرفارو بزنید. چن سال دیگه میفهمید که اینا همش مسخره بوده و جز اینکه یه سریو از خودتون رنجوندید هیچ فایده ای نداره.
من فقط پیشنهاد میکنم از این بحثا دوری کنید چون فقط فقط اعصاب خودتون خورد شده و خودتونو ناراحت کردید.
الانم ارزو میکنم بچه هایی که واقعا زحمت کشیدن قبول شن نه بچه های یه مدرسه خاص.

hahaha جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

بابا ول کنین این فکروخیالاتو
طبق فرمایش استاد چرتاب کف 20 و طبق گفته آقای (استاد) باقری کف 30 میشه
من شرط میبندم آقا محمد و انرژیی و ... قبول میشن
بریم امتحان نهایی بخونیم که اگر احیانا خدایی نکرده زبون دشمنا لال قبول نشدیم داغون نشیم
شاعر: همه چی آرومه من چقد خوشحالم ...

*** جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

الله اکبر!
Kharabe commentetam hahaha! :D

دز مورد ویلاگ جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

به علت رعایت نکردن برخی موارد توسط شما هایی که اینجا نظر میذارید ، نظرات تنها پس از تایید درج خواهند شد !
تمامی نظراتی که اضطراب افزایی کنند ویا به برخی شاهعات بی اساس دامن بزنند بلافاصله حذف خواهند شد !
این فضا چت روم نیست که یکی جواب دیگری رو بده و این روند تا بی نهایت بدون هیچ نتیجه ی خاصی تکرار شه !
اگه خبر مهمی باشه که ما فک کنیم بدونید بهتره تو این وبلاگ بهتون اعلام می کنیم . دقت کنید که این وبلاگ از نظر باشگاه هیچ گونه رسمیتی نداره (شرط می بندم که حتی اسمشم نشنیدن) پس ما تمام خبرهای احتمالیو (اگه وجود داشته باشه!) با ذکر منبع می گیم که مسئولیتی برای ما نداشته باشه.

در مورد صحبت هایی که شد : جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

به تمام جملاتی که عرفان خوب گفت فکر کنید....
چرا فکر می کنید تمام کسانی که با هم رقابت نزدیک دارن ، تنها به چند مدرسه ی معروف محدود میشن؟ این نوع تفکر توهین شدیدیه به ذهن های خلاقی که تو مدارس وشهر های مختلفن ! امیدوارم که این گونه فکر نکنید !
بی خود و بی جهت حرفی بزنید که رو اعصاب بقیه اثر بذاره .حواس و تمرکز بقیه رو خراب می کنید که چی بشه ؟ دوست دارید ملتو تخریب روحیه کنید که امتحان نهایی رو بد بدن ؟ بابا به خدا این هم حق الناسه ...!

در مورد شایعات(من اسمشونو این می ذا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

بیاید خیلی کلی فکر کنیم . در عمل هیچ امتحان ایده آلی وجود نداره ! افراد برتر عینا گزینش نمیشن ، در هر امتحانی با تقریب بسیار بسیار خوبی تقلب میشه و نهایتا شرایط محیطی برای تمام افراد یکسان نخواهد بود.
مرحله 2 نیز یک امتحان بود . پس موارد بالا بر اون اثر خواهند گذاشت . (دقت کنید که همه ی شما اینو تا قبل از مرحله 1 هم می دونستید!)
شرایط بالا باعث میشه که در حق برخی ظلم بشه . اما دقت کنید که تنها عاملی که میشه بعد از امتحان به اون اعتراض کرد 1) تقلبه . در صورتی که خیلی واضح باشه و برای همگان آشکار. 2)یکسان نبودن شرایط محیطیه . به شرطی که ناشی از اشتباهی باشه که خود آزمون گیرنده (یعنی باشگاه) انجام داده.
1)اگر دلایل محکمی دارید که تقلب شده ، می تونید که به هر صورتی شده این موضوع رو به باشگاه اطلاع بدید.(دلایلی که بشه به اون ها استناد کرد . نه این که فلانی تو فلان وبلاگ فلان نظرو داده پس فلان اتفاق افتاده...!)
2)عدم اجازه به استفاده از ماشین حساب یکی از این نابرابری محیطی بود. که به اون می تونید شدیدا اعتراض کنید اما قطعا باشگه به ماری برای جبرانش انجام میده ( ما این خبرو به اعضای کمیته ی نجوم رسوندیم).

friend جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

arash,nemidunam peyghamam resid ya na,ama man faghat ye khahesh dashtam,beporsi bebini inke migan nomre az mohasebate adadi kam nemikonan raste ya na,hamin.
na shaye e kardam na takhribe ruhie,ye khaste dashtam vali to be baghie bishtar tavajoh kardi.

باشگاه که رفتم می پرسم . شایعه و این ها هم منظورم تو نبودی . چرا به خودت می گیری همه چیو ...؟ دی:

محمد شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

در جواب ((در مورد صحبت هایی که شد)):
کی گفته ما همچین فکری کردیم، اگه توی همین پیام هایی که حذفشون کردید یه نگاه می کردید من این حرف شما رو به یکی از بچه های علامه زدم و گفتم که وجود دارن آدم هایی مثل آقای موسوی، فهیم نیا و... که با حداقل امکانات و بدون داشتن معلم های خوب به جایی رسیدن.
من کلا منظورم از اون حرفا این بود که واقعا حرف بی اساسیه که یکی بگه 15 نفر از یه شهر بالای 45 میشن و مطمئنم که شما هم اگه الان همچین حرفی رو بشنوید فورا جوابی که من گفتم رو می دادید.(حتی اگر هم که بگیم تو کل کشور 15 نفر بالای 45 می شن باز هم با قاطعیت می شه گفت که دروغه و اساسی نداره و در واقع امکان نداره.)

friend شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

z mizanam bashgah hishki javab nemide,
man delam mikhad bedunam in ghalataro chetori hesab mikonan chon vase man hadeaghal 8 nomre ekhtelaf ijad mikone,
tozih bedam man k ma tu shahremun 1 sa@ faghat az masule jalase khahesh kardim ke zang bezane beporse,age khodetuno bezarin jaye man mibinid k ba in etefagh tamarkoze daneshamuz az beyn mire va in kamelan taghsire bashgast va bayad jobran kone,
arash jan shoma javab bd lotfan

به قول محمدجواد : صحیح است ! صحیح است ...!
باشه می پرسم . یه بار که گفتم ....!!!

تارا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام من یه سوال دارم:اگه ما دمای مرکز یه ستاره ونسبت شعاع مرکز به شعاع کل ستاره رو داشته باشیم می تونیم دمای سطحی رو حساب کنیم؟اگه میشه چه جوریه؟ ممنون!

مینو یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام.ببخشید من یک سوال خیلی مهم و سرنوشت ساز دارم ازتون!من سال دومم و تا الان هیچی برای المپیاد نخونده ام.
اگه از همین تابستون به طور جدی شروع کنم به نظرتون امید به قبولیم هست؟یعنی شانس طلا شدن برام وجود می تونه داشته باشه و این که بتونم برسم به کسایی که تا الان داشتن می خوندن؟من اگه بدونم امکانش هست تصمیم جدی دارم که همه ی تلاشمو براش به کار بگیرم اما اگه نه که بهتره بی خیالش بشم...
فک کنم شما که تجربه ی این راهو دارید بهتر از هر کس بتونید راهنماییم کنید.لطفاً جوابمو واقع بینانه بدید.ممنون!

بله قطعا میتونید اگه بخونید . دیر نیست

friend دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

naporcidi?

آره ! گفتن چنین چیزی اساسا نیستش!!!
بذار فردا هم بپرسم از یکی از معلما بهت میگم .

صـــــــــبــــــــــــر....!!!

mr. ban دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

are mishe,to khodeto narahat nakon!! mamnun


48 دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

selection rules , fahmidi samte ghorubo tolo chejurie?!

؟ دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

ببخشید می خواستم بپرسم هنوز نظری راجع به این که چه نمره ای قطعا قبوله ندارین؟ بنا به نقلی احتمال داره که هفته ی سوم خرداد(یعنی هفته ی بعد) نتایج رو بدن.

Na

friend سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

yani chi asasan nistt,farda ke miri az moallem beporsi plz bepors pas chejuri mikhan in eshtebahi k kardano jobran konano yekam edalato bala bebaran?

به معلم مون(که یکی از مصحح هاست)گفتم . گفت که باشگاه تا الان بهش چیزی نگفته که چه جوری تصحیح کنن.
از من می شنوید یه بار دیگه متن این پست رو بخونید...

friend سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

man emtehanaro hamaro mikhunam,ta alanam khub bude,
moalemetun nagoft cheghadesho tasih kardan,khodeshun babate ghalate adadi cheghad kam mikonan?
key natayejo elam mikonan,?
soal 2vommie mohemtareha.

ببین این معلم بنده خدا اصلا نمی دونست که شما کلی از وقتتون سر جلسه بدون ماشین حساب بودین!!!
راجع به غلط عددی گفت که باشگاه هیچ نحوه ی تصحیحی به اون نگفته!
نتایج رو نگفت و احتمالا نمی دونسته چون باشگاه خودش مسئول این چیزاس نه معلما و مصححا.

% سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

خطاب به دوستمون:«؟»
این نقل تا چه حد موثقه؟

؟ چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

یکی از برو بچ گفت(توirysc) که از روابط عمومی باشگاه شنیده.به نظرم نباید خیلی معتبر باشه.

تارا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

48 محترم آره فهمیدم می خوای چی کار کنی؟بیکاری؟میای مشکلات دیگرانو حفظ می کنی؟

محمد چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام به همه! می خواستم خطاب به اون عزیزانی که این وبلاگ رو می گردونن بگم که به نظر من دارن از اون رسالتشون که در ابتدا ی راه اندازی اینجا گفته بودند(کمک کردن به المپیادی ها) دور میشن، که به نظرم تقصیر من و چند نفر انگشت شمار بود. من به شخصه از هر کسی که به هر نحوی از دستم دلخور شده عذر می خوام و از اولش هم نباید وارد بحث های غیر درسی می شدم. شما هم اگه فکر کنید می بینید که این چند وقته فقط وقتمون رو با کل کل کردن غیر درسی و ناراحت کردن خودمون و دیگران از دست دادیم. کلا این چند وفت وجدانم ناراحت بود و اومدم از اونایی که از دستم ناراحت شدن دلجویی کنم. در کل بیاید یا بحث درسی کنیم یا اصلا بحث نکنیم.
در ضمن بابت این که پیام ها رو چک می کنید ممنونم، تا امثال من نیان اینجا و یه شبه اعصاب ملت رو نابود نکنند...

mr. ban چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

hamechi dorost mishe ,hatta......shoma khodeto narahat nakon




48 چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

bebakhshid tara

سینا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام،مسئله های کتاب ایرودوف مفهومی ترن یا اون کتاب تمرین ها و مسائل دوره درسی فیزیک؟!من راستش یه کم تو حل سوالای مفهومی فیزیک مشکل دارم!یعنی وقتی شروع به خوندن کلپنر کردم دیدم که یه سری از سوالاشو که مفهومینو نمیتونم حل کنم و به نظرم دید فیزیکی ندارم!
ممنون میشم راهنمایی کنید!

برای کلپنر باید بیشتر بخونی همینو بخون بعد رو مسئله هاش فکر کن و حل کن فولزم خوبه تازه کلپنر حل مسائلم داره.

* شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

حرفی،سخنی،خبری.....
حوصلم سررفت!

ما هم همین طور...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد