وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است
وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است

نتایج مدال های هشتمین دوره کشوری المپیاد نجوم و اخترفیزیک

سلام به همگی


بالاخره نتایج دوره ی هشتمین المپیاد نجوم و اخترفیزیک هم از طرف سایت باشگاه اعلام شد . جزئیات رو می تونید در اینجا ببینید .


اما به همه ی بچه هایی که توی این دوره بودن تبریک می گم که تا همین حد هم تونستن نسبت به همسن و سالاشون بالا بیان . همگی شما در حال حاضر یه تجربه ی مشترک رو پشت سر گذاشتید . امیدوارم که این تجربه بتونه تو زندگی آیندتون به شما کمک کنه .

                                                                                

                                                                                                                      موفق باشید


اما این مطلب ادامه ای هم داره که پیشنهاد میشه بخونید ...



کسانی که طلا نشده اید؛ اگر ناراحت هستید همین اول بگم که ناراحتی به خاطر این مسئله خیلی طبیعیه  . شما همه برای یک هدف ، که طلا شدن بود ، تلاش کردید ؛ اما متاسفانه نتونستید که به هدفتون برسید . اما امیدوارم بتونید این مسئله رو درک کنید که کل فرایند المپیاد تنها یک برهه از زندگی شماست و شما توی این برهه (ی کوتاه) تلاش کردید و تونستید از خیلی ها جلو بزنید . اما نرسیدن به هدف دلیل بر این که در این راه ناموفق بودین نیست . تلاشی که شما توی این مسیر داشتید در حال حاضر بزرگترین سرمایه ی شماست . امیدوارم که خیلی زود این ناراحتی(اگر وجود داره) از ذهنتون بیرون بره تا بتونین یه تلاش دیگه رو تو یه رقابت دیگه از زندگی آغاز کنید .


و کسانی که طلا شدید ؛ اول تبریک . دوم این که کار شما تازه آغاز شده . باید خودتون رو برای جهانی آماده کنید . با توجه به اوضاع باشگاه (که خودتون بهتر می دونید اون جا چه خبره ...) و این که وقفه ی زیادی وجود داره بین الآن که طلا شدید و زمان اعزامتون به مسابقات جهانی ، بهتره که به هر نحوی که صلاح می دونید از نظر حل تمرین و سواد ، خودتون رو آماده نگه دارید . و امیدوارم که انگیزتون رو هم هنوز مثل اون زمانی که مرحله 1 قرار بود بدین ، حفظ کرده باشین . به این امید که سال بعد در یونان ، ایران بهترین تیم شناخته بشه .


پ.ن :

1 - خیلی از کسانی که در دوره ی ما مدال طلا نشدن ، الآن توی دانشگاه شریف دارن درس می خونن . برای اطلاعات عمومی گفتم ...

2- منظورم از آماده نگه داشتن اینه که سوادتون رو حفظ کنید و فراموشتون نشه مطالب . سعی هم نکنید از همین حالا سوالات جهانی رو حل کنید . چون سوالا می سوزه و برای اون اواخر دوره ی آمادگی تون که باید سوالاتی دقیقا با سبک جهانی حل کنید ، دیگه هیچ سوالی نمی مونه .

3- سوالات جهانی امسال بزودی بر روی وبلاگ خواهد آمد ...

نظرات 1 + ارسال نظر
... یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

جهانیو بذارید دیگه!

متن انگلیسی حاضره وآماده ی آپلود . اما منتظر متن فارسی هستیم که به دستمون برسه و باهم بذاریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد