وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است
وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است

بعد از مرحله اول

نکته هایی درباره مرحله اول: 

نتایج شما به احتمال خیلی زیاد تا آخر اسفند داده خواهد شد. 

خیلی از مرحله اول نگران نباشید قطعا کف بالا نخواهد بود و افرادی که درصد بالای ۲۰ دارن مب تونن مطمئن باشن که قبول می شن. 

برای مرحله ۲ بخونید و اینم بدونید که سبک مرحله ۲ هم عوض خواهد شد . 

مرحله ۲ شما به احتمال زیاد حداقل یک سوال از مکانیک و کروی خواهد داشت پس خیلی هم رو اخترفیزیک زوم نکنید. 

استرس زیادی نداشته باشید چون که سود زیادی نداره. 

سعی کنید خودتون برای خودتون برنامه ریزی کنید نه اینکه از دیگران برنامه بگیرید. 

ان شا ا.... که موفق خواهید شد . 

 

با تشکر عطامرادی

نظرات 22 + ارسال نظر
تارا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.salavalia.blogfa.com

واقعا ازتون ممنونم خیلی آرام شدم داشتم دیوونه می شدم!!!! آخه همه می گفتن ما عالی زدیم و 19 و 20 تا درست داریم و این حرفا ولی الان کمتر استرس دارم بازم دستتون درد نکنه!

الان با این حرفت اگه به ما خبر آرامش خودتو اعلام کردی ، به n نفر دیگه هم به شدت استرس دادی! مواظب حرفایی که می زنید باشید!!!

کیهان جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

من تقریبا مکانیکم تکمیله ( هالیدی ، کلپنر ، ماریون ، فاولز )
اختر فزیک مقدماتی و ستاره ای جلد یک رو خوندم و فصل اول فیلیپس. کروی هم بد نیستم . برای برنامم تا مرحله دو برنامم خوندم فصول 5 و 7 و 14 اسمارته . نظرتون چیه ؟ برای اختر فیزیک و مخصوصا کیهان شناسی چی پیشنهاد مکیکنین که بتونم یه جمع بندی خوب داشته باشم برای مرحله دو ؟ (فارسی )

همینا رو اگه خوب بخونی و مسئله های مرحله دو و دوره های سالای پیشو اگه حل کنی تا آخر دوره رو هم جمع بندی کردی...
کیهان شناسی رو فعلا چیزی نمی شه گفت چون خودمونم نمی دونیم چی قراره بخونیم چه برسه به شما!

احسان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام
من ۱۰ تا صحیح دارم و ۱۴ تا غلط
درصدم میشه ۱۵.۲۳٪
به نظرتون قبول میشم؟

آره ! البته این نظر منه ممکنه کف بالا تر از اونی باشه که من فک می کنم...

امیر موسوی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ http://delhore.blogsky.com

سلام

دست مریزاد به کل دوستان

:)

نا شناس شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

گ
کف تقریبا چنده؟؟

قلی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

شما که سوالای دوره خودتونو نمیذارید لا اقل انتخاب تیم پارسال رو بذارید رو سایت.به دوره قبلیا میگیم اونا میگن کار المپیاد ما تموم شده برین از دوره هفتمیا بگیرید.

آخه فلانی ، ...
دوره تیم ؟!!
تو سوال مرحله اول رو از رو میتونی بخونی ؟
شاخ بازی در میاری؟
الان اومدی چی بگی دلمون نمی خواد سوال بزاریم ، تو تمام سوالات دنیا رو حل کردی؟ نیم وجبی .

سیـن شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

اِممم، کلـن میشه بگید بالاترین درصدی‌م که شنیدید ، چند بوده ؟
فقط میخوام بدونم چند میشد زد آزمون رو ... :-؟

میشه 100 زد

از دوره 6ایا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

قلی : کی بهت همچین حرفی زده عزیز !؟؟؟

cdf شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

:(

خب الان هر آدمی ببینه اسمتو می فهمه که اسمت صدفه . نیازی به این همه شرلوک هولمز بازی نیس...

تارا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

ببخشید حالا چرا عصبانی می شید!!!!

خواهش می کنم
اینجا ملت اعصاب ندارن دیگه شما ببخش

... شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ

نیم وجبی تویی که معلوم نیس کی به تو ئه بی سواد طلا داده.و با کدوم پول و پارتی حق بچه های لایق دوره رو خوردی.آخه بی ادب نفهم من با احترام ازت یه درخواست کردم چرا اینطور جواب میدی.

به نیت تیم ششمین دوره ی المپیاد جهانی تو را به 6 نکته متذکر می شوم:
اولا اون شوخی کرده باهات(البته زیاده روی کرده!)
دوما سوالایی رو که عرفان لینکشونو داده بود رو یه نگا بنداز اول بعد بگو
سوما ما که دور از جون همه بیمار نیستیم که ! اگه سوالا گیر بیاد میذاریم
چهارما حداقل احترام بزرگ ترتو داشته باش
پنجما قوانینی درباره ی توهین کردن و بد و بیراه گفتن به هم وضع شده که تو نظرات قبلی گفته شده . پس بدون که نظرت حذف میشه اما فعلا هست تا خودت و بقیه بدونن چه جوری باید حرف بزنن(کلا جنبه خوب چیزیه)
ششما چیز دیگه ای هم می خوای بگم برات؟؟؟؟؟؟؟؟

... شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ

به دوره 6 ایه:
یه آدم دسته گل مثل همه بچه های دیگه دوره شیشم.اسمشم با افتخار میگم.آقای کرامتی.واقعا جای همتون خالیه تو نت.

ldy یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

ba hodudan 30 darsad mishe ghabul shod?!

... یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

اولا لطفا سعی نکنید این توهین رو فقط یک شوخی جلوه بدید
دوما:گفتین «سوالایی رو که عرفان لینکشونو داده بود رو یه نگا بنداز اول بعد بگو» اون تو گشتم نبود.خودتون اول زحمت بکشید لینکارو ببینید بعد آدرس بدید
سوما:گفتین احترام بزرگ ترتو داشته باش.به بزرگترم احترام گذاشتم و مودبانه خواهش کردم اما با بی شرمی تمام جواب گرفتم.
چهارما:گفتین قوانینی درباره ی توهین کردن و بد و بیراه گفتن به هم وضع شده و نظرات رو حذف نمیکنیم تاخودت و بقیه بدونن چه جوری باید حرف بزنن.
ظاهرا بعضی صاحبان وبلاگ از این قوانین مستثنی هستند.شما هم اول یه سوزن به خودتون بزنید بعد یه جوالدوز به بقیه.اینقدر کار شروع کننده این بحث زشت رو توجیه نکنید.
درآخر از همگی عذر میخوام حتی از همون آقا.امیدوارم خدا از سر تقصیرات ما و شما بگذرد.

حق با توئه . من از طرف اون دوستی که اول جوابتو داد ازت معذرت می خوام. امیدوارم که قضیه همین جا ختم به خیر شه . منم امیدوارم .

astro. یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ق.ظ

pas chera 100 nazadin?????????
ruhiye bache haye mardomo kharab tar kardin k
khube darsadamun b darsadatun nazdike

erfan یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

baba dazizane man khodetuno control konid
inghad fekre khodetuno ba kaf mashghul nakonid
emsal faseleye beyne marhale2 va1 ziad nist faghat be fekr kardan dar morede kaf darid vaghto az dast midid bekhoda alan ye sari bacheha shoro kardan khundan az shoma jolo zadan pas vaghto az dast nadid va ba farze inke ghabul mishid be dars khundan edame bedid

آرش یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

دوستان بدونید که درصد های بالای 20 قطعا قبولن. پس نیازی نیس که مدام درصداتونو اعلام کنید و روحیه ی بقیه رو خراب !

ldy یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

kheili mamnoonam,sharmande:) nemidunestam baghiye narahat mishan:-s

از دوره 6ایا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ

دوسته خوبم
ممنونم ازت که ماهارو هم مثل خودت گل میدونی
رامتین افتخار منم هست :)
ولی ما بعضی از امتحاناتمون طوری بود که باید توی خودش جواب می دادیم !!! من خودم به شخصه تنها سوالای تحلیل داده و کیهان شناسیمون رو دارم !
ایمیلتو بذار برات بفرستم همونارو
از جواب بچه های امسالم ناراحت نشو . . .
قرار نیست آدما همیشه درست رفتار کنن که ، شاید اون لحظه حالش خوب نبوده ، شاید از گرفتن طلا کشوری برانگیخته شده ، فعلا جوگیره یعد که بیاد دانشگاه میبینه خبری نیست ، سر به زیر میشه ، حرفم خطاب به شخصه خاصی نیست و اولم با خودمم که بیشتر به حرفام توجه کنم . . .
یه توصیه ام به همه ی دوستام : مرحله اول تموم شد و فراموشش کنین چه حس می کنین که به حقتوم رسیدید چه نرسیدید ! تلاش کنین برای ادامه ی مراحل ، اگه خراب کردید سعی کنید تو بقیه ی مراحل جبران کنید و مطمئن باشید حتما به حقتون میرسید حالا این مرحله نشد بقیه ی مراحل . . . ولی مطمئنم همه با تقریب خیلی خوبی تهش به حق خودشون می رسن

... یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

خیلی ممنونم.نه من دیگه از دست کسی ناراحت نیستم.همه ی آدما ممکنه بعضی مواقع از روی احساسات_ لحظه ای کار بدی رو انجام بدن.(از جمله جوابی که خودم به این آقا دادم).یک اشتباه کوچک اتفاق افتاد و من هم طرف رو بخشیدم.
حالا که سوالات رو دارین لطفا لینکش دریافتش رو هم بذارین تا همه بتونن ازش استفاده کنن.اگر هم اینطور براتون مقدور نیست لطفا خودتون رو معرفی کنید تا بهتون ایمیل بزنیم.راستش اینکه میلمو اینجا بنویسم (ودر نتیجه خودم رو معرفی کنم) تو شرایط پیش اومده کار به صلاحی نیست.بازم ممنون.
اینم اضافه کنم برای ملت دبیرستانی:کلاس خیلی از همین بچه ها که الان دیگه دانشجو هستند‌ برای من اول کلاس تواضع بود بعد کلاس نجوم.

دمت گرم

شاه علی (دوره بسیج ) دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

وبلاگ خوبی دارید.

Black-Hole دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

ysc.ac.ir هک شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد