وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است
وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است

سری جدید سوال ها

سلام  

این هم سری جدید سوال ها که کروی و کیهان اند. امیدوارم حل کنید شاید از این بعد جواباشونم بذارم. 

دانلود سری هفتم

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

آهاااای ! ملت !!!
شما که هی سوال می خواستید چرا نظر نمی دید؟؟ اصلا سوالا رو دانلود می کنید ؟؟ اصلا هستید؟؟؟

:) جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

آقا ممنون!!

اون! جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

اصلا هستیم

علی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام
من به نمایندگی از ملت از شما تشکر می کنم.
ممنون از وبلاگ خوبتون

یزدان جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

ای آقای فرزاد فتحی ... چرا سوال نمی ذاری دیگه ؟؟؟ منتظریم ها !

من که گفتم دیگه نمینویسم ولی تو این هفته یه سری سوالات قدیمی خودم رو می ذارم .
دیگه چی .
any way ، good luck

m.p جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

merCCCCCC
kareton alieeeeeee

از برو بچ شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام . ببخشید می خواستن ببینم برای شما هم از بنیاد ملی نخبگان نامه اومده که برین تشکیل پرونده بدین؟؟ چیکارباید کرد؟؟
توروخدا جواب بدین

سلام برای من اومده نمی دونم
راستی آقای حسن نژاد گفته احتمالا جشن پایان دوره اوایل اسفنده

یکی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

به پاسخ نظر قبل من : به این آقای حسن نژاد بگو **** آدم خالی بند. اول که میگفت 25 شهریور ، بعد شد آخر مهر یا آبان ، بعد 22 بهمن ، حالاک که اوایل اسفند...

جناب" یکی"من باهات موافقم ولی کلا در مکان عمومی ادب را رعایت کنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد