وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است
وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است

موضوع بندی

گفتم حالا که سوال می ذاریم یه بخشی به عنوان سوال ها ایجاد کنم که راحت بتونید سوالا رو توش پیدا کنید.

دو تا بخش دیگه هم هستش که عنوانشون قرار مدار ها و اطلاعیه هاس. توی بخش اطلاعیه بحثای امتحان هایی که خودمون میگیریم رو توضیح میدیم یا چیزایی که احتمالا سایت باشگاه می نویسه که ممکنه مهم باشه براتون رو لینک می کنیم. قسمت قرار و مدار ها هم صرفا برای هماهنگ کردن یه سری برنامه ها بین طلا هاس هنوز دورمون شروع نشده و نمی تونیم هم دیگه رو ببینیم! برای همین قرارا و کارایی که می خوایم بکنیم رو این جا به هم میگیم.مثل آزمون و نمونه سوال و ... . فک نکنم چیز به درد بخوری برای المپیادیا توش پیدا بشه.(دوستانی هم که فک می کنن زیادی زرنگن اینو بهشون بگم که از این بخش احتمالا نمی تونین آمار امتحانو دربیارین!)

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

از دوستان طلا هم می خوام که موقع پست گذاشتن دقت کنن و ببینن مطلبشون تو کدوم موضوع می گنجه . تو همون کادر زیر پست شما(قبل از این که انتشار رو بزنید) می تونین موضوعو انتخاب کنین.

parisa چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://crescendo.blogfa.com/

کاره خیلی خوبی کردید
اگه امکانش هست بیشتر سوال بگذارید
مرسی

آخر سوال بذلریم یا نه؟ تکلیفمونو روشن کن!
به هر حال هر کدوم از طلا ها که خواستن می تونن سوالی رو که طرح کردن رو بزارن تو وبلاگ. کاری که فرزاد شروع کرد به نظر من کار خوبی بود...

یاسمن پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

اینجا چرا انقدر ملت در گیران!! :-و

یکی‌ یه کاری می‌کنه بهتره جنبه‌های خوبشو بررسی‌ کنین،اگرم قرار بر انتقاد باشه بهتره یه کم آروم تر اینکارو انجام بدین!

از من به شما هایی که امسال المپیاد دارین نصیحت،قدر بچه‌های طلای امسالو بدونین،خداییش خیلی‌ دارن براتون زحمت میکشن...

سوالاشون خیلی‌ خوب مفیده.

به طلاهای هم دوره ای‌ خودم هم جا داره الان یه خسته نباشید بگم... دامتون گرم.. خیلی‌ خوب درین بچه هارو ساپرت میکنین...

parisa جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ http://crescendo.blogfa.com/

سوال بزارین
کی میگه نزارین

soroosh سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام من از یک نقره ی ریاضی که امسال پیش دانشگاهیه شنیدم که از امسال به بعد نقره و برنز برای دانشگاه هایی مثل شریف و تهران و ... سهمیه ندارد

آیا این واقعا درسته ؟

سلام! این چیزا سیاستاییه که خود دانشگاها هرسال به ذهنشون می رسه که داشته باشن. من خودم پارسالم شنیده بودم اینو و از طلا های سال قبل می پرسیدم ولی کلا به نتیجه ای نرسیدم!
از من می شنوید فعلا نیاز نیست که به این چیزا فکر کنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد