وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است
وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است

نظرتون چیه

پیرو حرف های محمدجواد بگم من می خوام یه امتحانه مرحله دومی بگیرم .این امتحان رو از     

بچه های علامه هم می گیرم . 

اگر طلایی ها می خوان این امتحانو از بچه های خودشون بگیرن به من خبر بدن .بچه هایی که   

المپیاد مخوانن حتما نظرشونو بنویسن . 

من با کمک دوستان ونظرات شما تصمیم می گیرم که این امتحانو چه جوری بگیرم . 

این امتحان مرحله اول که بچه ها علامه می گیرن به نظرم امتحان خوبیه و می تونه همه رو در حد  مرحله اول محک بزنه.ازتون میخوام نظرتون دربارش بگین .اصلا بگین بگیریم یا نگیریم ، 

درباره ی زمانش نظر بدین . 

ممنون می شم بچه های دیگیه علامه بیان. 

ممنون

نظرات 10 + ارسال نظر
0i جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

نظرمو تو پست قبلی گفتم!!!
و آره من می خوام از بچه هامون بگیرم!

آرش شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام ! اگه برای منم بفرستی ممنون میشم . چندتا کارم باهاتون (طلایه داران علامه!) دارم که بعدا می گم بهتون...

فکر می کنم اگه از بچه هامون امتحان هماهنگ بگیریم بهتر اماده بشن .
فقط نامردی نکن تو هم سوال بده.

کیانا افضلی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

اگه میخواین توی وب بذارین،به نظرم بهتره این کارو نکنین چون بیشتر بچه ها هنوز در سطح مرحله 2 آمادگی ندارن و تضعیف روحیه میشن،و اینکه اصلا نمیشه حدس زد که آیا امسال هم مرحله دو مثل پارساله یا نه.
امتحان هماهنگ هم نظر خوبیه،فرزانگان استقبال میکنه!

نمی خوام تو وبلاگ بذارم .می خوام این سوالات رو به ایمیل شماها
بفرستم ،شما امتحان بگیرید وخودتود تصحیح کنیدوبعد نمره هارو به
همدیگه بگیم .فقط چیزی که می مونه این که بچه باید نمره های اصلی
رو اعلام کنن تا بفهمیم هر کس چه جوری داده .لازم نیست که نمره ها بااسم باشن فقط مهم این که از بچه ها یه feed back داشته باشیم.
بازم نظر بدین .thanks

0i شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

من چیز جدیدی ندارم بگم!!! ولی آماده برگزاری امتحان تو مدرسمون هستم!!!

f.hp یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

ye pishnahad: lotfan ta 10 ruze ayande nabashe azmun!!!!!!!!!!!!!!!!! .
va tashakor k be fekre maeen!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرزاد یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

اگر من سوالات رو پنجشنبه براتون بفرستم میتونید از بچه هاتون امتحان بگیرید؟
یه بار دیگه اونایی که امتحان رو می خوان اعلام اماده گی کنن.
یادتون نره نمره ها شو برای همدیگه بفرستید

0i یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

منظورت چیه که پنج شنبه؟؟؟ نه! یعنی منظورم اینه که منظور کدوم پنج شنبس؟؟؟؟

ببین من (فرزاد) یک امتحان طرح کردم که برات می فرستم .فقط زود امتحان بگیر همین.عنوان نظرتون چیه مال منه ،عنوان نظر شما چیه مال شریعت
شریعت برای طرح سوالات مرحله اول گفت پنجشنبه من برای امتحان گرفتن مرحله دوم گفتم پنجشنبه.ok؟

آرش دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

من دوباره می گم. سوالارو بفرستین برام .
ولی کلن تند تند امتحان طرح می کنین همشم تو یه روز می خواین برگزار کنین عنواناتونم یه جوره ! آدم گیج میشه خوب!
به هر حال من یه چند تا سوال می فرستم براتون...

0i دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

آرش: آره! آخه نوشته پیرو حرفای محمد جواد! تازه از اینا گذشته قرارم بود با هم طرح کنن!!!کلن قاطی شد!!!

احساس خنگی مطلق کردم!
OK! من هر میلی که بم رسید و آخرش علامت سوال داشتو از بچه ها امتح می گیرم!!!
فقط ما آخر این هفته مدرسمون تعطیله! میمونه واسه وقتی مدرسه بذاره اینکارو کنم...یحتمل شنبه یا یکشنبه!
btw tnx

فاطمه قشلاق پور دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

سوالارو برای منم بفرستید،اما مدرسه ماام این هفته کلاً تعطیله.منم ترجیح میدم بچه هامون دوتا امتحانو تو دو هفته بدن پس نمی تونم جوابشو زود بهتون بگم...اما قول میدم تاخیرش تو نتیجش هیچ تاثیری نداشته باشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد