وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است
وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

وبلاگ تیم ششمین المپیاد جهانی نجوم

این وبلاگ متعلق به اعضای انتخابی تیم المپیاد جهانی نجوم است

نظر شما چیه ؟

اگر یادتون باشه قرار بود چند تا آزمون آزمایشی برگزار کنیم و حالا هم با اجازه تمام دوستان و طلایه داران من به همراه دوستان طلایه دار دبیرستان علامه طبابایی( من - فرزاد فتحی - شایان خالویی - علی عباسی - عرفان بیات( می خواهیم یک آزمون آزمایشی مرحله اول برگزار کنیم .

از کسایی که علاقه مند به همکاری هستند دعوت می کنیم و از خوانندگان محترم خواهش مندیم که نظراتشون رو در باره این آزمون برامون ارسال کنند .

نظرات 10 + ارسال نظر
farzane۹ جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

ba salam!
azmun azmayeshi khube ha, vali na b jahate tazEf ruhiye (jatun khali basije emru az zendgi naomidmun kard)
kolan jadidan sare azmuna formula mipare o ede ham binatije mimune!!!!!!
che knm b nazaretun???؟

معمولا آزمون های آزمایشی از آزمون اصلی سخت تره اما این به این دلیل نیست که روحیه شرکت کننده ها تضعیف بشه . اگر امتحان رو بد دادید بیشتر تلاش کنید .
فکر کنم شما سر امتحان استرس دارید برای همین نمی تونید تمرکز کنید و فرمول ها یادتون نمیاد . قبلا هم گفتم استرس کارش همینه که امتحان شما رو خراب کنه (قسمت چند خطی به دوستای خوبم رو بخونید)
اگر سوال به نتیجه نمی رسه ممکنه دلیلش همین استرس باشه یا اینکه شما مسئله کم حل کردید . شاید هم سوال رو خیلی سخت می گیری .
استرس نداشته باش - سوال بیشتر حل کن
موفق باشی

x جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ

baba khafana
baba taba tabai aaaaaaaa

بابا ؟!!

0i جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

خب در حال حاضر کار دیگه ای نمی شه کرد! بذار رک و راست بگم که واقعن ناراحت شدم! چون دوس داشتم که هر 10تامون باشیم!!! ولی خب حالا که نمیشه کاریش کرد !باشه! موفق باشین

کیانا افضلی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

آره منم با سارا موافقم.اینکه هر ۱۰ تامون باشیم از این جهت که سوالا متنوع تر میشه هم بهتره.البته اگه کاراش رو کردید دیگه حرفی نیست ادامه بدین.

محمد جواد شریعت زاده شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

ما که هنوز کاری نکردیم ، تازه گفتم کسایی که می خوان سوال طرح کنن بگن .
چون بچه های خودمون رو می دیدم باهاشون هماهنگ کردم .
هرکسی که دوست داره سوال بده 8 تا سوال تستی و 2 تا پاسخ کوتاه برام ایمیل کنه.
خوشحال می شوم که همه توی این کار سهیم باشن

0i شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

اکی!!! فقط یه چیزی!!! تا کی وقت داریم؟

محمد جواد شریعت زاده شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

ببخشید یادم رفت بگم
سوالاتون رو تا آخر هفته برام بفرستید
موفق باشید

به نظرت بهتر نیست بذاریم برای هفته ی بعد تا بتونیم یه سری سوال خوب
طرح کنیم؟ این جوری یه وقتی هم به یه سری می دیم که برای مرحله ی
اول بخونن.

محمد جواد شریعت زاده یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

امنحان که توی هفته بعد برگزار می شه به نظرت توی یک هفته و نیم نمیشه سوال خوب طرح کرد ؟
ما امنحان رو یه روز بین ۲۰ تا۲۵ آذر می گیریم . وقتش بده ؟
بعدش بچه ها آزمون دی رو دارن .
اصلا اگر آزمون رو گرفتیم دیدیم زوده یکی دیگه هم برگزار می کنیم .

0i یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

تا آخر این هفته که نه که؟؟؟؟؟ بابا من تازه کارم تو سوال طرح کردن!!!

نه این دفعه من سوال بهتون میل می کنم شما فقط امتحان بگیرید .آخه
میخوام این هفته از بچه هامون امتحان بگیرم اون وقت بچه ها سوالا رو تو
فیس بوک به هم می گن.حلا چی؟ کی می تونی امتحان بگیری؟

0i دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

اوه! باشه! فقط مدرسمون پنج شنبه اینارو تعطیل اعلام کرده به وقت خودش(به افق فرزانگان)! من به بچه هامون می گم که سوالارو سعی نکنن بیابن (گوش می کنن! بچه های خوبین!) من شنبه یا یکشنبه ازشون امتح می گیرم!!! (در اسرع وقت که مدرسه بذاره)
Mer30
فقط من نفهمیدم ما سوالا رو بفرستیم که تو امتحان بعدی باشه؟؟ یا نفرستیم؟؟ یا تا همین 5شنبه بفرستیم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد